Waardering van Cosis, Hout - Groningen op 25 juni 2019 interview

6.5
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik maak afspraken samen met mijn persoonlijk begeleider. De begeleiders houden zich niet altijd aan de afspraken, af en toe worden afspraken uitgesteld omdat ze even geen tijd hebben. De begeleiding ondersteund mij goed tijdens mijn werk. Ze kennen mij goed, ze weten veel over mij en ze maken tijd voor mij wanneer ik hulp nodig heb bij mijn werk. Ik krijg voldoende informatie die voor mij begrijpelijk is. De begeleiders kijken goed naar hoe het met mij gaat. Als ik me niet goed voel dan ziet de begeleiding dat en ze geven mij de vrijheid om mij even terug te trekken. De hulp die ik krijg past bij mij en hier ben ik blij mee. Er wordt geluisterd naar mijn wensen en ideeën. Er werken altijd dezelfde begeleiders, dit vind ik erg prettig. De begeleiders werken goed met elkaar samen. Vaak luisteren ze wel naar me, maar soms is het daar te druk voor. Dan moet ik geduld hebben of helpen andere cliënten mij. Er is belangstelling voor mij als persoon en er is tijd om even gezellig een praatje te maken. Dit gebouw wordt gesloopt en we gaan gelukkig verhuizen, dit vind ik leuk. Dit is namelijk een oud gebouw. Ik voel me heel vrolijk op mijn werk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.