Waardering van Cosis, Hout - Groningen op 25 juni 2019 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik praat mee met de afspraken die worden gemaakt, maar niet altijd. Soms worden er dingen besloten, zonder te overleggen. Dit vind ik vervelend. De begeleiding houdt zich meestal aan de afspraken, maar niet altijd. Soms hebben ze het te druk en dan is het moeilijk om die afspraken door te laten gaan. Begeleiders kunnen mij goed begeleiden. Ze weten hoe ze met mij om moeten gaan. Ze kennen mij goed en ze houden rekening met mij. Sommige dingen worden niet aan mij doorgegeven, die ik wel zou moeten weten. Dit vind ik vervelend. Maar de informatie die ik krijg is wel begrijpelijk. Af en toe vragen de begeleiders hoe het met mij gaat. Als ze zien dat het niet goed met mij gaat praten ze met me en zoeken we samen naar een oplossing. Ik krijg te weinig ondersteuning, ik zou graag meer hulp van de begeleiding willen bij mijn werkzaamheden. Als ik een idee heb wordt dit wel in de groep gegooid. Er werken meestal dezelfde begeleiders. Er wordt goed naar mij geluisterd, dit ligt er wel aan wie van de begeleiding aanwezig is. Ze vragen mij altijd of ik een leuk weekend heb gehad en ze maken tijd om een praatje te maken. De werklocatie is prima. Het is makkelijk bereikbaar met de bus. Het gebouw is oud, maar wel oké. In 2020 of 2021 gaan we verhuizen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.