Waardering van Cosis, Hout - Groningen op 25 juni 2019 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de man - overig

Ik praat mee over afspraken die worden gemaakt. Niet alle begeleiders houden zich aan de afspraken, de communicatie zou iets beter kunnen. Iedere begeleider heeft een andere werkwijze, dat is soms lastig. In lastige situaties helpt de begeleiding mij goed. Wanneer ik niet lekker in mijn vel zit kan ik mijn verhaal bij hun kwijt. Wanneer er dingen veranderen wordt ik een paar dagen van te voren ingelicht. Ik snap de informatie die zij mij geven. De begeleiding ziet het wanneer het niet goed met mij gaat aan mijn houding. De begeleiding blijft rustig, dat vind ik erg prettig. Ze zijn erg begripvol. Ik krijg de hulp die ik nodig heb, maar ik zou wel wat meer zelfstandigheid willen. De begeleiding staat open voor mijn ideeën, dat vind ik wel een plus punt. Er is af en toe wisseling qua begeleiding. Met de vaste begeleiding vind ik het erg prettig samen werken. Over het algemeen werkt het team goed samen. Mijn persoonlijk begeleider is wel iemand die voor mijn belangen opkomt. Er wordt goed naar mij geluisterd. Als er wat aan de hand is nemen ze dat wel serieus. Ik heb hele leuke begeleiders. De locatie is erg leuk, maar het is wel erg warm in de zomer. Ik heb hele leuke collega's waar ik mee kan lachen. Ik voel me hier prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Hout? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.