Waardering van Cosis, Woonlocatie Ferdinand Bol - Hoogezand op 2 mei 2019 interview

7.6

Ik maak afspraken met mijn begeleiders. Meestal houden de begeleiders zich aan de afspraken als ze langskomen voor een gesprek. Ze kunnen meestal goed begeleiden,Ze kennen mij goed en weten veel over mij. En meestal begrijpen ze mij mij goed en daardoor kunnen ze mij goed begeleiden.Het komt zelden voor dat ik informatie krijg. Als ik informatie krijg begrijp ik het meestal wel, Mijn persoonlijke begeleider ziet aan mij als ik niet goed in mijn vel zit. Dan gaat ze met mij in gesprek. ik ben erg opgelucht als ik met mijn begeleider gepraat heb.Ik krijg de zorg die ik nodig heb, als ik iets zelf niet kan. Als ik een idee of een wens heb dan luisteren de begeleiders goed naar mij. Ik voel mij serieus genomen en ze geven mij altijd adviezen waar ik blij van word. Flexers komen en gaan. Ik heb twee vaste begeleiders en ze werken goed samen met andere begeleiders. We luisteren naar elkaar en dat vind ik prettig. Meestal gaan ze serieus met mij om. En ze luisteren meestal naar mij. Ik woon hier prettig op deze locatie.Ik mis wel en balkon omdat ik van de buitenlucht hou.Ik heb nog een woonwens en hoop dat mijn droom gauw uitkomt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cosis, Woonlocatie Ferdinand Bol? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.