Waardering van Oudereninitiatief Stichting De Toekomst - 's-Hertogenbosch op 24 januari 2018 interview

8.3

We zijn erg tevreden over De Toekomst en heel blij dat ons familielid hier mag wonen. De begeleiding is voldoende deskundig om haar goed te begeleiden. We worden goed op de hoogte gehouden van alle ontwikkelingen en er wordt meteen gereageerd als er iets met onze dochter aan de hand is. Het scheelt natuurlijk ook dat wij een digitaal rapportage systeem hebben waar we ook als familie in kunnen lezen en kunnen reageren.Er werkt een hecht vast team, er wordt helemaal niet gewerkt met invallers en daar zijn we erg dankbaar voor. Wij worden ook als familie heel series genomen, er wordt goed naar ons geluisterd. Belangrijk in een ouderinitiatief is de onderlinge solidariteit. De cliënten zijn het belangrijkste. Daar draait het allemaal om en elke euro die we te besteden hebben komt ten goede aan de cliënten. Er blijft niets aan de balk hangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Oudereninitiatief Stichting De Toekomst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.