Waardering van 's Heeren Loo Ermelo - Ermelo op 16 oktober 2017

3.6
  • Angststoornissen

ik ben Client bij  's Heeren Loo zorggroepen ben hier al 7 jaar Client de eerste paar maanden dat ik hier heb gewoond was mijn ervaring zeer slecht. de begeleidng wist soms niet te handelen in noodsituaties hadden niet genoeg ervaring en deden soms maar wat. over Afspraken nog maar te zwijgen. ik had een eigen mobile en die moest ik inleveren als ik ging slapen! Nou dit vond ik wel goed maar zei er altijd bij niet aan zetten helaas is dit wel gebeurt toen ik de begeleiding hier op aansprak was het van Oh hier weet ik niks van! zeer slecht dus hierna ben ik verhuisd naar een andere Locatiedeze locatie was soms ook wel wisselend met begeleiding wat het voor ons als Client het wel erg moeilijk soms maakt om je zelf open te stellen en mensen te gaan vertrouwen..nou had ik gelukkig een vast groepje mensen die ik zeer Goed vertrouwde!

Reactie van/namens Instelling voor verstandelijk gehandicapten 's Heeren Loo Ermelo - Ermelo

Bedankt voor je waardering. Vervelend om te lezen dat de start bij ons niet fijn is geweest. Daarentegen vinden wij het wel fijn om te lezen dat je het nu wel naar je zin hebt. En mocht je in de toekomst toch tegen vervelende ervaringen aanlopen kun je altijd contact met ons opnemen. Wij gaan dan graag het gesprek met je aan. Wij zijn op werkdagen van 8.00 - 18.00 uur bereikbaar op tel. 0800 - 3 55 55 55 (gratis nummer) of via info@sheerenloo.nl. Je waardering is door ons in behandeling genomen onder nummer
17 10 02866 .

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 's Heeren Loo Ermelo? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.