Waardering van Stichting Het Lichtpunt - Katwijk op 26 januari 2018 interview

7.9

Er zijn een aantal nieuwe begeleiders. Het zijn goeie begeleiders. Ik vind mijn kamer mooi. Ik vind de spullen mooi die er in staan. Het gebouw vind ik heel mooi. De huiskamer heeft lekkere banken. We eten samen, dat vind ik gezellig. Ik vind het leuk om samen met de anderen televisie te kijken in de woonkamer. Het Lichtpunt is een plek waar je gelukkig kan wonen. Ik ben hier gelukkig geworden. De begeleiders vind ik gezellig. De ene vind ik liever dan de andere, maar ik kan met iedereen opschieten. Ze geven me tips en ze zijn eerlijk tegen me. Dat is niet altijd leuk, maar het is wel goed dat ze dat doen. Ik ben mijn eigen baas. Ik mag hier mijn eigen keuzes maken. Soms helpt de begeleiding mij daarbij. Het gaat goed met me. Ik heb het naar mijn zin.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Het Lichtpunt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.