Waardering van Stichting Het Lichtpunt - Katwijk op 26 januari 2018 interview

8.5

Ik ben tevreden over het vaste team. De begeleiders helpen mij als dat nodig is. Eerst was ik het niet met de afspraken eens. Ik kan nu namelijk minder zelf doen dan vroeger. Dat vind ik vervelend. Ik begrijp nu waarom de afspraken er zijn. De begeleiders komen hun afspraken altijd na. Soms zijn iets later doordat het druk is, maar ik hoef nooit lang te wachten. Ze zijn hier allemaal ontzettend aardig. Ik maak grapjes met de begeleiders. Ze doen goed hun werk. Soms zijn ze ontzettend druk. Als het met iemand niet goed gaat, zijn er meer begeleiders. Dan draaien ze extra diensten. We worden hier goed verzorgd. Ik voelde me een keer heel ziek en toen kon ik de begeleiding bellen. Ze kwamen meteen. Ik ben goed geholpen. Ik vond het fijn dat de begeleiding me gerust heeft gesteld. Ze zijn lief voor mij. Soms mis ik wel eens informatie, omdat ik niet bij de vergaderingen ben. Meestal vertellen de begeleiders wel wat er op Het Lichtpunt gebeurt. Er komen wel vaker nieuwe begeleiders bij, bijvoorbeeld voor een baantje voor een paar maanden of mensen die willen leren. Ze zijn er om je te helpen. Ik vind dat soms wel een beetje vreemd als nieuwe mensen mij gaan helpen. Ik voel me dan ongemakkelijk. Het went wel. Dat gaat nu beter dan vroeger. Ik ben erg tevreden over mijn eigen woning. Mijn woning hoeft niet groter. Ik heb een eigen terras. Het is wel een oud gebouw.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Het Lichtpunt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.