Waardering van Stichting Het Lichtpunt - Katwijk op 26 januari 2018 interview

7.0

Ik woon hier zelfstandig in een huis naast de woonlocatie. Ik ben hartstikke blij met mijn huisje. Ik heb nu eindelijk iets voor mezelf. Ik wilde graag in Katwijk wonen en niet meer in een grote stad. Vanwege mijn gezondheid is het prettiger om hier te wonen. Ik heb eerst op de woonlocatie van Het Lichtpunt gewoond en sinds dat ik in mijn eigen huis woon, krijg ik minder informatie. Soms heb ik het gevoel dat ik informatie mis. Ik heb het idee dat niet iedereen voldoende van mijn aandoening weet. Ze weten er niet alles van. Ze kunnen me wel goed ondersteunen. De begeleiding ziet aan mij wanneer het niet goed met mij gaat. Ze sturen me dan naar de dokter of ze zeggen dat ik mijn verwant moet bellen. Ik vind dat heel fijn. Soms zeg ik ook niet wat er aan de hand is. Dan weet ik niet hoe ik het moet zeggen en dat merkt mijn begeleider aan mij. Het is heel fijn dat daar aandacht voor is. Er zijn wel vaak nieuwe begeleiders. En het duurt altijd even voordat ik nieuwe begeleiders vertrouw. Volgens mij worden de nieuwe begeleiders wel goed ingewerkt. Ik heb een vaste begeleider. En alleen als hij er niet is, komt er een andere vaste vervanger. Dit vind ik goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Stichting Het Lichtpunt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.