Waardering van Stichting Het Lichtpunt - Katwijk op 26 januari 2018 interview

7.6

Mijn vaste begeleider is goed en mijn andere begeleider is prima. Ik ben ook tevreden over de andere begeleiders. Ik vind het eten niet altijd lekker. Soms lust ik het niet, maar dan moet ik het wel op eten. Ik zit nu niet zo lekker in mijn vel en dan wil ik er graag even uit. Dat kan hier ook. Dat is fijn. De begeleiders troosten me als ik verdrietig ben. Ik ben het met één afspraak niet eens. Ik weet niet waarom deze afspraak er is. Soms moet ik op de begeleiding wachten, omdat ze nog iets moeten doen. Dat vind ik niet leuk. Als ik me niet lekker voel, komen ze vaker bij mij kijken. Dat vind ik wel prettig. De begeleiders luisteren naar me en nemen me serieus. Er is één afspraak waardoor ik me een klein kind voel. Ik vind mijn kamer heel mooi. Ik heb zelf de kleuren van mijn deur en de muren gekozen. Samen met mijn verwant heb ik de spullen in mijn kamer gekocht. Ik kan hier lekker rustig slapen. De sfeer in de huiskamer is soms wel en soms niet gezellig. Het is gezellig in de huiskamer als er een verjaardag is. Soms is er ruzie en dan loop ik weg. De begeleiding zegt er wat van als er ruzie is. Soms helpt dat.

Bent u of werkt u voor Stichting Het Lichtpunt? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.