Waardering van Stichting Phusis, locatie Assen Hoofdvaartsweg - Assen op 18 april 2019 interview

8.5

Over het algemeen houden de begeleiders zich wel aan de afspraken, maar soms schiet het er wel eens bij in als het druk is. Ik zorg er voor dat ik altijd mee praat over afspraken over mij. De begeleiders zijn wel bereid om te luisteren, maar soms hebben ze het druk. Soms wordt er heel veel naar mij geluisterd en soms wat minder. Ze nemen mij wel serieus. Begeleiding ziet het als ik niet goed in mijn vel zit, dan vragen ze wat er is en nemen ze de rijd voor mij. Ik word geholpen bij dingen die ik graag wil en ik mag veel dingen zelfstandig doen. Het is niet altijd duidelijk welke begeleider er komt werken, dat kan soms iets beter, maar ik snap dat het soms niet anders is. Ik merk dat de begeleiders genoeg over mij weten door de manier waarop ze met mij omgaan. De woonplek is goed, ik heb veel ruimte.

Bent u of werkt u voor Stichting Phusis, locatie Assen Hoofdvaartsweg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.