Waardering van Stichting Phusis, locatie Assen Tijmstraat - Assen op 18 april 2019 interview

7.8

Als verwant wordt ik betrokken bij de afspraken die worden gemaakt. Over het algemeen wordt hier ook aan gehouden. Ik heb de indruk dat de begeleiding wel goed zijn best doet om mijn verwant te kunnen begeleiden. Ik krijg voldoende informatie, alles wordt met mij overlegd. De informatie die mijn verwant krijgt is ook begrijpelijk. Als het iets minder gaat met mijn verwant wordt dit gesignaleerd, dan zoeken ze een oplossing met mijn verwant. Op sommige gebieden krijgt mijn verwant de juiste zorg en op sommige gebieden nog niet helemaal, maar dit komt doordat hij hier nog maar een korte periode zit. Er is een vast team aan het werk en er wordt goed samengewerkt. Ik heb de indruk dat er naar mijn verwant wordt geluisterd. De woonlocatie wordt steeds leuker. Ze doen hier hun best om het huis zo mooi mogelijk te maken voor de bewoners.

Bent u of werkt u voor Stichting Phusis, locatie Assen Tijmstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.