Waardering van Stichting Phusis, locatie Assen Tijmstraat - Assen op 18 april 2019 interview

9.4

De begeleiders houden zich zeker aan de afspraken die ze met mij maken. Ik praat hier ook over mee. De begeleiders luisteren naar mij en ze nemen mij serieus. De meeste begeleiders zien het als ik niet goed in mijn vel zit. Dan nemen de begeleiders de tijd voor mij om het hier over te hebben. Als ik iets heel graag wil wordt ik hier zeker mee geholpen. Ik krijg hier mooie kansen. Ik kan op het rooster zien wie er komt werken. En ik krijg te weten wat hier allemaal gebeurt. Er is een vast team met weinig wisseling. Ze werken goed samen. Ik heb hier een persoonlijk begeleider en een schaduw persoonlijk begeleider. De begeleiding luistert naar mij en ze denken mee in oplossingen, ze denken niet negatief en willen me echt helpen. Ik heb het idee dat het hier echt gaat om ons en niet om het geld. Ik voelde me hier snel thuis. We zijn hier allemaal heel hecht.

Bent u of werkt u voor Stichting Phusis, locatie Assen Tijmstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.