Waardering van Stichting Phusis, locatie Assen Tijmstraat - Assen op 18 april 2019 interview

Er wordt wel aan de afspraken gehouden maar soms moet ik het wel een paar keer zeggen. Ik praat mee over de afspraken die over mij gaan. Begeleiders luisteren naar mij. Als ik iets serieus bedoel dan nemen de begeleiders mij ook serieus. Ze denken mee als ik iets wil bereiken. Als ik me niet goed voel dan geef ik dit aan en dan word ik geholpen. Voordat ik iets gedaan wil krijgen, moet ik het soms wel vaak aangeven bij mijn pb'er voordat het lukt. Er staat aangegeven welke begeleiders er elke dag komen werken. Ik krijg niet altijd te weten wat er speelt hier hier. Er is soms wisseling van begeleiding, maar verder wel een vast team. Er is veel duidelijkheid hier. De meeste begeleiders kennen mij goed. Ik word hier goed begeleid. We hebben hier veel lol en het huis is mooi.

Bent u of werkt u voor Stichting Phusis, locatie Assen Tijmstraat? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.