Waardering van Vanboeijen, woonlocatie Papyapad - Assen op 27 juni 2019 interview

De afspraken worden hier wel na gekomen. En afspraken die over mij gaan mag ik ook over mee praten. Begeleiders kennen mij steeds beter, en ik vind wel dat ze mij goed begeleiden. Als er wat is kan ik dat zeggen. De begeleiders geven hier wel informatie van tevoren aan. Dit doen ze altijd op een duidelijke manier, zodat ik het begrijp. Begeleiders kunnen het soms van mijn gezicht af lezen als er iets is. Dan kan ik even met ze praten. Met de dingen waar ik moeite mee heb, krijg ik hulp. Daar zit een vast ritme in. En als ik ze een andere keer nodig heb, bel ik ze op en dan komen ze. De meeste begeleiders zie ik vaak, zij luisteren ook wel goed naar mij. Overdracht van begeleiders kan soms wat beter. Deze woonplek is leuk, de groep is leuk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vanboeijen, woonlocatie Papyapad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.