Waardering van Vanboeijen, woonlocatie Papyapad - Assen op 27 juni 2019 interview

5.6

Door de bewonersraad kan ik meepraten over afspraken. Soms worden de afspraken niet nagekomen en soms wel. De begeleiders zijn wel goed in begeleiden, maar ze begrijpen mij niet altijd. Ze doen wel hun best om mij te begrijpen. Soms zijn ze te streng en duidelijk. Soms weet ik niet van tevoren of ik ergens heen moet. Dit zou ik wel eerder willen krijgen, zodat ik mij beter voor kan bereiden. Als ik me niet goed voel, vraagt de begeleiding wel wat er is, maar ze begrijpen met niet altijd. Toch proberen ze wel hun best voor mij te doen. Er werken veel stagiaires en mijn PB'er is niet altijd bereikbaar. De begeleiders luisteren soms wel en soms niet naar mij. Deze locatie is wel leuk en ik voel me hier prettig en veilig. Er zijn leuke medebewoners.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vanboeijen, woonlocatie Papyapad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.