Waardering van Vanboeijen, woonlocatie Papyapad - Assen op 27 juni 2019 interview

Ik heb zelf ook geholpen met het maken van afspraken. In een bewonersoverleg kan ik vertellen hoe deze afspraken gaan. Begeleiders komen de afspraken na. De begeleiders helpen mij goed. Meestal begrijpen begeleiders mij, maar soms niet. Soms vergeet de begeleiding wel eens te vertellen als er iets gaat gebeuren. Maar als ze wat vertellen is het wel duidelijk. Begeleiders vragen elke dag aan mij hoe het met mij gaat. En ze vragen ook wel eens of er iets aan de hand is. Begeleiders helpen mij vaak genoeg en dit doen ze goed. Als ik iets wil kopen, helpen begeleiders mij daarbij. Er werkt altijd dezelfde begeleiding. Soms zijn ze niet altijd in de woonkamer dan kan ik ze niet vinden. Ik vind het hier leuk! Ik heb een grote kamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Vanboeijen, woonlocatie Papyapad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.