Waardering van Zorgboederij De Iik - Raard op 9 januari 2019 interview

Als ik iets wil vertellen zijn de begeleiders stil en luisteren ze naar mij. Als ik dingen niet snap, nemen ze de tijd om mij dat uit te leggen. Heel soms luisteren ze niet altijd. Als ik echt niet vrolijk ben dan zien de begeleiders dat en houden ze rekening met mij. Ik kan dan ook alleen met de begeleiders zitten als ik dat wil. Als er afspraken zijn over mijn nieuwe ideeën, houden ze zich hieraan. Soms moet ik ze wel eens aan de afspraken herinneren en dan gaan ze daar goed mee om. De begeleiders weten wanneer ik hulp nodig heb bij het werk en wanneer ik het zelf kan.Ik weet altijd welke begeleiding er komt. Ik krijg alles te weten hier over het werk, in de groepsapp krijg ik dit makkelijk te horen. Er zijn altijd bekende gezichten als begeleiding. Ik vind dit een van de mooiste werkplekken die er bestaat. Er is veel afwisseling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboederij De Iik? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.