Waardering van Zorgboederij De Iik - Raard op 9 januari 2019 interview

8.5

De begeleiders luisteren naar mij, als ik iets zie dan luisteren ze naar mij. De begeleiders vragen aan mij hoe mijn weekend was en wat ik leuk vind om te doen buiten werk. Soms zien de begeleiders het wel aan me als ik niet goed in mijn vel zit en dan doen ze hier iets mee. We hebben hier afspraken voor de veiligheid van de deelnemers hier. Ik kan ook meepraten over de afspraken over welk werk we gaan doen. Als ik iets vraag begrijpen de begeleiders mij. Ik weet altijd welke begeleiding er komt werken. Het zijn ook altijd dezelfde. Als ik iets niet alleen kan, helpen ze me daarbij op een fijne manier. Ik vind deze plek leuk, omdat ik met de koeien kan werken. Ik leer ook steeds nieuwe dingen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgboederij De Iik? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.