Waardering van Zorggroep Achterhoek Hoofdkantoor - Doetinchem op 5 oktober 2018 interview

7.5

Ik heb een eigen woning en krijg ambulante zorg. Ik krijg gemiddeld een keer per week begeleiding. Ik heb deze woning zelf uitgekozen, en woon er met plezier. Ik heb een vaste begeleider er komen geen andere begeleiders. Ik ben blij met deze begeleider en heb er vertrouwen in. Ze luistert goed naar mij, ik kan goed met haar praten en ze kent me door en door, daardoor ziet ze ook dat het niet lekker met me gaat, praten met haar werkt dan erg goed. We kunnen goed samen afspraken maken en zij komt deze ook na. Ik zou graag meer begeleiding willen in het sporten, dit doen wij via de organisatie. De begeleiding die ik thuis krijg is verder prima, ze is niet te vervangen. Als ik iets niet begrijp dan vraag ik om duidelijkheid. Graag zou ik wel meer informatie willen ontvangen over de administratieve zaken rondom de zorgorganisatie.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Achterhoek Hoofdkantoor? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.