Waardering van Zorggroep Achterhoek Hoofdkantoor - Doetinchem op 6 juli 2018

7.8

Ik vind het jammer dat aan het begin mij werd verteld dat ik via jullie op mijzelf zou kunnen gaan wonen, regelen van een woning en dat mij vaardigheden aangeleerd zouden worden. Dit zie ik als een valse beloftes want dit kan niet gerealiseerd worden vanuit zorggroep Achterhoek. Verder ben ik wel tevreden over de begeleiding die ik krijg.

Reactie van/namens Instelling voor verstandelijk gehandicapten Zorggroep Achterhoek Hoofdkantoor - Doetinchem

geplaatst op 13 juli 2018

Dankjewel voor je waardering. Goed om te lezen dat je tevreden bent over de begeleiding. Zorggroep Achterhoek biedt zorg op maat en kijkt per persoon wat de mogelijkheden zijn. Het doel van onze zorg is daarbij altijd meer zelfredzaamheid voor iedereen. Wij kijken daarom graag wat jouw persoonlijke mogelijkheden zijn, en bieden daarom een gesprek aan. Als je daarvoor open staat mag je
contact opnemen met het contactpersoon van Zorgkaart Nederland.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Achterhoek Hoofdkantoor? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.