Waardering van Zorggroep Achterhoek Hoofdkantoor - Doetinchem op 6 oktober 2018 interview

9.3

Ik woon in een eengezinswoning met mijn gezin. We krijgen 4 keer per week begeleiding en soms een belmoment. Er komen twee begeleiders. Zij gaan mee naar afspraken zodat zij mee kunnen luisteren met wat er verteld wordt. Ze kunnen mij goed begeleiden, luisteren goed naar mij, dat vind ik het belangrijkste. Als ik onrust heb in mij hoofd dan zien ze dat goed aan mij. Ze zien het aan mijn huis en aan mijn houding. Ik geef zelf wel aan dat het niet lekker met mij gaat of ze vragen er om. Afspraken die ik met hen maak komen ze goed na. Dit vind ik erg fijn. Ze helpen mij aan afspraken te herinneren en de ondersteuningsmomenten die ik ontvang is prima. Dat is wat ik nodig heb.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Achterhoek Hoofdkantoor? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.