Waardering van Zorggroep Achterhoek Hoofdkantoor - Doetinchem op 30 juli 2018

2.0
  • Autisme

Komen gemaakte afspraken bij je intake niet na ze beloven van alles maar na het tekenen van je zorgovereenkomst leveren ze daarna niet meer de zorg volgens de indicatie.

Reactie van/namens Instelling voor verstandelijk gehandicapten Zorggroep Achterhoek Hoofdkantoor - Doetinchem

geplaatst op 23 augustus 2018

Dankjewel voor je feedback. Wij vinden het jammer dat je deze ervaring hebt met onze zorg. Graag zouden wij dit willen verbeteren en we bieden daarom een gesprek aan met onze zorgmanager. Door middel van een inhoudelijk gesprek kunnen we op je ervaring met onze zorg ingaan. Als je hiervan gebruik wil maken, kun je contact opnemen met de tussenpersoon van Zorgkaart Nederland. Voor
concrete klachten verwijzen we eveneens naar onze klachtenprocedure, te vinden op onze website: https://zorggroepachterhoek.nl/professional/over-ons/clienttevredenheid/ . Op deze manier kunnen wij intern concrete verbeteringen aanbrengen

Bent u of werkt u voor Zorggroep Achterhoek Hoofdkantoor? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.