Waardering van Isala Fertiliteitscentrum - Zwolle op 15 augustus 2015

3.8
  • Voortplanting

Al heel veel klachten gehad over afdeling fertiliteit. Niet bereikbaar, onaardige mensen en je wordt aan je lot overgelaten. Na een operatie moest ik weken wachten op een vervolgafspraak wat volgens norm binnen 6 weken zou vallen. Toen ben ik ook nog bij een verkeerder arts gepland. Wist helemaal niets en zegt ook doodleuk je had niet bij mij moeten zitten. Ik heb elke keer een andere arts gezien en geen van allen nam op voorhand moeite om zich in te lezen in mijn dossier behalve dokter van Kamp heeft moeite gedaan voor ons. Behalve wanneer je meedoet met een onderzoek dus wanneer zij jouw gegevens nodig hebben zijn ze aardig en weten ze je te vinden. Je bent een nummertje. Hoe kan zo'n ziekenhuis 3 maanden gesloten zijn. Ik een zomerperiode... Helaas zijn we afhankelijk van deze mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Fertiliteitscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.