Isala Fertiliteitscentrum

Dokter Spanjaardweg 29 8025 BT Zwolle
Deze locatie is onderdeel van Stichting Isala Klinieken

Waardering van Isala Fertiliteitscentrum - Zwolle op 2 november 2017

Zwangerschap

Sinds een paar maanden onder behandeling om zwanger te worden (KID, alleenstaande). Vanwege een andere aandoening de nodige ervaring met ziekenhuizen door heel Nederland. Voor mijn KID behandeling heb ik voor de Isala gekozen en ik heb nog geen moment spijt. Het is een verademing hoe aardig de meeste medewerkers zijn. Ook bij de receptie zijn ze altijd aardig en ze kijken je tenminste aan als je tegen ze praat (dat is niet in ieder ziekenhuis zo). Ik vond, na eerdere waarderingen hier gelezen te hebben dat de dames toch echt wel een compliment verdienen. Mijn arts, dokter Rutten, is ook zeer gedreven en denkt echt met me mee. En ik weet dat ik niet altijd de makkelijkste patiënt ben, maar ik ben zeer tevreden over de fertiliteit van Isala. Nu nog hopen op een zwangerschap.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Isala Fertiliteitscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.