Nij Linge, Kinderwenscentrum

IVF-kliniek

uit 26 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

Waardering van Nij Linge, Kinderwenscentrum - Gorinchem op 17 oktober 2021

Vruchtbaarheidsproblemen

De kliniek zelf is schoon en netjes. De locatie valt tegen: op een industrieterrein, in een kantoorgebouw dat gedeeld wordt met andere bedrijven. Het personeel is vriendelijk. De artsen van Nij Linge hadden aangegeven dat IUI's het meest geschikt zouden zijn. Toch had ik het idee dat iets niet klopte met mijn baarmoeder. Het voelde niet goed; pijnen etc. Gaf ik aan, maar men ging er niet op in. Alsof het tussen mijn oren zat. Na de zoveelste mislukte IUI las ik een review over Nij Linge op zorgkaart geplaatst op 24 augustus. Goed over nagedacht en besloot toen ook voor een second opnion te gaan. En inderdaad: er zijn een aantal zaken niet goed met mijn baarmoeder (slijmvlies, verzakt etc), maar ook ben ik nu op (veel) meer getest en niet alle waarden in mijn bloed zijn goed. Moet ook over op IVF. De arts zei dat ik direct moest stoppen met IUI's. Kostbare tijd en geld verloren in een kwetsbare periode. Als je twijfelt ga voor een second opnion; baat het niet dan schaat het niet.

Reactie van/namens IVF-kliniek Nij Linge, Kinderwenscentrum - Gorinchem

Het spijt ons te moeten lezen dat u niet tevreden bent over onze kliniek en de geboden zorg. Wij willen graag met u in contact komen en hebben u een contactverzoek gestuurd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nij Linge, Kinderwenscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.