Nij Linge, Kinderwenscentrum

Medisch specialistische zorg

uit 37 waarderingen

Waardering van Nij Linge, Kinderwenscentrum - Gorinchem op 10 november 2022

In verband met het uitblijven van een zwangerschap en een bmi boven de 40 maar een enorme kinderwens zijn wij door onze huisarts doorverwezen naar deze kliniek. De ligging is een beetje gek maar van binnen is het heel mooi en warm aangekleed. De mensen zijn warm, aardig en professioneel en we hebben (op 1 bezoek na met een voor ons plotseling onbekende arts) niks behalve lof over hen te spreken. Toen ik voldoende afgevallen was om te starten met de hormonen van ivf icsi, stond de arts van blijdschap zowat een dansje met ons te doen tijdens de afspraak. De punctie viel mee door de fijne begeleiding van zowel de arts als assistente en een fijne warme sfeer. We kregen een aandenken mee, zeer bijzonder. Ook niet onbelangrijk: wij zijn zwanger van onze eerste poging. Ik zou Nij Linge bij iedereen aanbevelen en mocht de zwangerschap nog mislukken, zouden we zonder enige twijfel terugkeren hier. Al hebben we wel een (voorkeur) favoriete arts.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Nij Linge, Kinderwenscentrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.