Waardering van Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie - Utrecht op 17 oktober 2019

6.8
  • Leukemie

Naar de buitenkant toe wordt het PMC neergezet als geweldig, iedereen moet geloven dat dit het neusje van de zalm is wat kinderoncologie betreft. Het idee is mooi, alle zorg, kennis en kunde op 1 centrale plek. Maar wij als ouders hebben geen mogelijkheid tot het overstappen naar een ander ziekenhuis indien we dat zouden willen, of voor een second opinion, als dat nodig is. Je bent ‘veroordeeld’ tot 1 plek, iets wat eigenlijk best ouderwets is in deze tijd waar vrije zorgkeuze zo gepromoot wordt. Helaas laat het PMC veel steken vallen in ons geval, vooral op praktisch gebied. Communicatie, het maken van afspraken en die vervolgens nakomen, zijn zomaar wat dingen waar nog veel in verbeterd kan worden. Wel is iedereen uiterst vriendelijk, er wordt alles aan gedaan om het de kinderen zo comfortabel mogelijk te maken. Maar met alleen een mooi gebouw, en uitbundige media optredens alleen, kom je er niet...

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Prinses Máxima Centrum voor Kinderoncologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.