Waardering van Allerzorg Kraamzorg Midden Nederland - Vleuten op 4 december 2019

1.0
  • Bevalling

Toen de weeën begonnen allerzorg gebeld om te laten weten dat ons kindje en dus de kraamzorg er aan zat te komen. Toen mijn vrouw bevallen was in het ziekenhuis meteen gebeld , ze gingen alvast kraamhulp regelen voor ons en we moesten vlak voordat we naar huis gaan nog een keer bellen. Toen dit het geval was , gelijk gebeld maar wat we ook probeerde er werd niet meer opgenomen , ook het spoednummer werd niet opgenomen 6x geprobeerd in een half uur. Onderweg naar huis werd er na 15 min eindelijk opgenomen en toen moesten ze nog kraamzorg regelen terwijl ze eerder hadden gezegd dit al te gaan regelen. Toen de kraamhulp voor de deur stond bleek dit niet van allerzorg te zijn maar van het kraam bureau , omdat allerzorg geen personeel beschikbaar heeft( komt regelmatig voor ) we zijn nooit op de hoogte gesteld hiervan en ze hebben ons ook nooit meer gebeld dat ze een ander kraam bureau hadden ingeschakeld wat ik gewoon schandalig vind.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Allerzorg Kraamzorg Midden Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.