Baby's & Zo Kraamzorg

Bejegening

Aandacht

Uitleg

Einde kraamzorg

Wij hebben een liefdevolle zorgzaame kraamweek gehad. De kraamverzorgster die bij mijn bevalling is geweest is later bij ons terug gekomen waardoor we dit ook nog konde nabespreken en een beetje verwerken. Ieder ochtend kreeg ik een feestje als ontbijt. Mijn dochter werd met liefde vertroeteld en verzorgd. Ik kreeg goede begeleiding bij het geven van borstvoeding. Ik kreeg handige trucjes en tips. Ook was de kraamvezorgster erg deskundig en profesioneel en zorgde ervoor dat wij de toekomst al kers vers gezin ook zonder haar aankonde. Mijn partner werd gehoord en gezien. En ons huis werd erg netjes bij gehouden. Visite werd warm welkom geheten en verzorgd ook de kindjes. En ook ons hondje kwam aan geen aandacht te kort. Al met al erg persoonlijke profesionele kraamzorg met een warm zorg hart wij zouden iedereen baby's en zo kraamzorg aanraden!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Baby's & Zo Kraamzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.