Waardering van Het Kraamkloppertje - Hillegom op 14 september 2020

1.0

Het enige wat wij verzochten was een kraamhulp pro-bv en niet rokend. Bij kennismaking gaf de kh al aan dat ze wel rookt en dat we daar niets van hoeven te zeggen, want dan doet ze het gewoon stiekem. Ze heeft nauwelijks ondersteunt bij de voedingen, maar wel genoemd dat ik het maar lekker van mijn dochtertje moet laten afhangen, want die snapt het ook allemaal nog niet. Tot gevolg dat mijn dochtertje steeds korter slaapt (van de honger) en minder drinkt (van de moeheid). Op dag 2, als ik even moet douchen laat ik mijn dochtertje bij de kh beneden. Onder de douche hoor ik al een enorm gekrijs. Het wordt niet minder, dus ga snel naar beneden. Heeft de kh mijn dochter (2 dgn oud) met dekentjes in de box en de voordeur open, achtergelaten om toch even stiekem een sigaretje te doen. Ik heb de kh zelf moeten wegsturen. Gevolg, dat ik op dag 2 zelf huishouden en kraamvisite kan doen. Het bureau is zo vriendelijk geweest om een nieuwe kraamhulp te sturen, verder nooit meer iets vernomen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Kraamkloppertje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.