Het Kraamkloppertje

vrijdag
zaterdag
Gesloten

Waardering van Het Kraamkloppertje - Hillegom op 28 januari 2019

Ik ben erg teleuresteld met deze kraamzorg. Ik had hoog verwachtingen na een goed zorg (van een andere instelling die helaas bestaat niet meer) met mijn eerste kind. Maar deze was zo slecht dat het meer vervelend en lastig was dan hulpen. De huis blijft vies, taken werden gedaan anders dan ik had gevraagd of juist helemaal niet, en ik weinig hulp met mijn peuter heb ontvangen - hoewel ik het had gevraagd. Dagen 9 en 10 werden bijgevoegd met de reden dat ik meer hulp nodig had, zonder duidelijk uit te leggen dat ze geen huis taken in die dagen mogen doen - Dus nog twee dagen met een vreemdeling thuis, meer betalen maar geen hulp ontvangen. Na deze ervaring zal ik nooit meer gebruik van een kraamzorg maken. Voor een eerste zwangerschap zal ik wel een kraamzorg aanraden, maar zeker niet van deze instelling!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Het Kraamkloppertje? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.