KraamZeker

Kraamzorg

Zoom 18 9405 PS Assen

11 resultaten voor je selectie:

3 augustus 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Wij hebben door Kraam Zeker een ontzettende fijne kraamweek gehad. Dachten goed met ons mee en een overvloed aan kennis.

12 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goede ervaring met de kraamverzorgende gehad. Ook het contact met het bureau was goed. Geen problemen met de organisatie gehad.

9 maart 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Kraamzeker zorgt voor een aangenaam begin van de kraamtijd. De organisatie is goed te bereiken.

20 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Bij de intake hadden wij al een goed gevoel over deze organisatie. Eenmaal thuis 05.00 uur kwam de kraamhulp ons al helpen, erg fijn! Wij hebben een fantastische kraamweek gehad die wij nooit zullen...

12 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Dank voor de geweldig zorg. Professioneel, deskundig, hartelijk en netjes.

7 juni 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Super bedrijf.Met een eenvoudige korte telefonische intake gesprek geprobeerd duidelijk te maken wat onze wensen/eisen waren.Was goed overgekomen waardoor wij een super leuke en lieve kraamhulp...

9.8
6 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Fantastisch professioneel bedrijf

4 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Snel en goed contact, duidelijke afspraken die worden nagekomen, goed overleg over indeling uren kraamzorg, flexibel, hele lieve en gezellige kraamhulp voor het hele gezin! Zeker een aanrader.

4 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Super fijne kraamhulp en dus kraamtijd gehad.

4 april 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Super leuk en kundig kraamcentrum. Er word mee gedacht en geluisterd naar al je wensen!

Filters

Aandoening