Kraamzorg de Eilanden

Bejegening

Aandacht

Uitleg

Einde kraamzorg

Wat hebben wij een fijne kraamweek gehad met onze kraamverzorgende. Een week zoals het naar ons idee moest zijn. Onze kraamverzorgende dacht met ons mee, luisterde en gaf ons tips en tricks geput uit haar professionaliteit en ervaring. S'ochtends bespraken we met elkaar hoe dag zouden indelen, daarnaast maakten we ook een langere termijn planning voor de week. De kraamverzorgende hield goed in de gaten of wij als ouders ook onze rust pakten en anders zorgde zij daarvoor. Tevens hielp zij ook met onze andere dochter. Uiteindelijk was de kraamverzorgende haar grote vriendin. Fijn om deze ervaring ook te hebben meegemaakt. Bij onze oudste dochter hadden we een nare ervaring met een andere organisatie. Hulde aan onze kraamverzorgende en de Eilanden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kraamzorg de Eilanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.