Kraamzorg de Eilanden

Bejegening

Aandacht

Uitleg

Einde kraamzorg

Ik kan niet anders als heel fijn terug kijken op onze kraamweek. Eerder telefonisch contact gehad voor het intake gesprek, telefonisch ivm coronavirus. Dit gesprek liep heel fijn, alles werd duidelijk met de juiste informati uitgelegd en daarbij werd er geluisterd naar onze situatie. Dan onze kraamweek, wat hebben wij een geluk gehad met onze kraamvrouw. Ze was kundig, wist overduidelijk waar ze mee bezig was had zoveel kennis en wijsheid. Wist de gehele kraamweek de rust te bewaken voor ons hele gezin. Ze was niet alleen goed voor moeder en baby maar net zo goed voor onze zoon van 3jaar die best wat moeite had met de huilmomenten van zijn broertje. Wij zijn onze kraamhulp echt gaan missen en dan niet als 'hulp' maar vooral als persoon. Ze maken deel uit van ons gezin. Er is niets aan overdreven dat wij werkelijk zorg hebben gehad met een goudrandje!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kraamzorg de Eilanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.