Kraamzorg het Kraamnest

Bejegening

Aandacht

Uitleg

Einde kraamzorg

Wat een geweldige kraamweek hebben wij gehad! Deze organisatie staat voor persoonlijke en betrokken zorg. Vanaf onze aanmelding tot de afsluiting van de kraamweek hadden we een goed gevoel. De persoonlijke contact momenten konden we erg waarderen. Telefonisch goed bereikbaar en altijd interesse en tijd voor uitleg op onze vragen. Een prettige en persoonlijke intake aan huis, er werd echt aandacht besteed aan ons en onze vragen en wensen. Tijdens onze thuisbevalling was de kraamzorg snel aanwezig en voelde goed aan wat wij nodig hadden. Ook werkte zij prettig samen met onze verloskundige. En onze kraamweek was echt genieten met een geweldig lieve kraamverzogsters. Zij voelde aan wat wij en onze kinderen nodig hadden. Ze bracht rust en gezelligheid in ons huishouden maar bovenal voelde ze aan wat ik als moeder nodig had en creëerde dit voor mij! Dit was een kraamweek en zorg zoals het bedoeld is!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kraamzorg het Kraamnest? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.