Waardering van Kraamzorg het Kraamnest - Huissen op 17 oktober 2017

Wij hebben de afgelopen 8 dagen kraamzorg mogen ontvangen via het Kraamnest en ik kan niet anders dan een bijzonder groot compliment geven. Onze kraamverzorgende was uiterst professioneel maar daarnaast ook gewoon een ontzettend lief mens. Al tijdens de intake werd ingeschat welke kraamverzorgende de juiste persoon was die bij onze situatie past en dan klopt volledig. Het is best wel een stap om een vreemde in je huis toe te laten maar het Kraamnest en de kraamverzorgende zorgde er voor dat het vanaf het begin veilig en vertrouwd voelde. Naast super zorg voor mijn vrouw en dochtertje was ze ook ontzettend leuk voor mijn zoontje en werd ik ook niet vergeten. Ik ben normaal niet zo van de beoordelingen schrijven maar door het Kraamnest hebben wij een bijzondere en mooie kraamperiode gehad. Ik raad deze dames dan ook aan iedereen die gezinsuitbreiding verwachten aan. Een dikke pluim en ga vooral zo door!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kraamzorg het Kraamnest? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.