Waardering van Kraamzorg Het Zonnetje, locatie President Kennedylaan - Den Haag op 24 oktober 2020

Kraamzorg Het Zonnetje heeft hoogwaardig personeel in dienst! Tijdens het gesprek werd heel goed geluisterd naar onze wensen. Deze werd op een professionele wijze vastgelegd. Al onze wensen zijn ook daadwerkelijk uitgevoerd tijdens de kraamzorg periode. De betreffende kraamverzorgster heeft haar kwaliteiten als kraamverzorgster zeer zeker bewezen. Zij heeft tijdens de kraamperiode mijn leven gered. Dankzij haar adequaat handelen stond de ambulance voor de deur en kwam men op de 8ste dag na de bevalling erachter dat ik zwangerschapsvergiftiging was opgelopen. Door het snelle handelen van haar, heb ik vandaag een tweede leven en kan ik zorgeloos genieten van mijn gezin. Het had niet veel gescheeld of ik had het niet overleeft, terwijl ik al niet bij kennis was en ter plekke een epileptisch aanval kreeg als gevolg van hoge bloeddruk (iets waar ik nooit eerder mee te maken heb gehad) n.a.v. de zwangerschapsvergiftiging. Een dikke 10 voor Kraamzorg het Zonnetje !

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kraamzorg Het Zonnetje, locatie President Kennedylaan? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.