Waardering van Kraamzorg Mama, locatie Rijswijk - Rijswijk op 10 november 2017

1.0
  • Bevalling

Zeer slechte bedrijf! Spijt van ons leven gehad! Uiterst ontevreden! 2e kraamdag is mijn vrouw met de ambulance vervoert naar het ziekenhuis en met spoed geopereerd. Een van de belangrijkste taak van een kraamverzorgster is de controles van de kraamvrouw uitvoeren. Dit is binnen de eerste 2 dagen geen enkel keer gebeurd waardoor het helemaal uit de hand is gelopen. Na 2 dagen ziekenhuisopname hebben wij kraamzorg mama gebeld en aangegeven dat wij iemand anders wilden, de situatie en gebeurtenis was al bekent. Gelukkig is toen een ervaren kraamverzorgster gekomen. De 4e kraamdag is ze in de ochtend gebeld door de planning. 10min. nadat ze er was, ze moest met spoed naar een andere klant. In de middag heb ikzelf moeten bellen naar de planning om te vragen wat de situatie is en waarom wij niet geïnformeerd worden. Enige wat ze zeggen: een droge excuses en dat ik binnen een uur gebeld word. 3 uur later word ik gebeld en hoor dat ze niemand konden regelen. Dus zonder kraamzorg in de steek gelaten! Zo slecht terwijl onze eerdere situatie ook bekent is. Als je een onervaren kraamverzorgster krijgt waarbij er slechte gevolgen ontstaat en daarop nog is 1 dag zonder kraamzorg in de steek gelaten word door de planning/bedrijf vind ik dat dit bedrijf geen eens 1 ster waard is!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Kraamzorg Mama, locatie Rijswijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.