Waardering van Naviva Kraamzorg - Deventer op 12 september 2011

9.8

28 maart bevallen; beetje late reactie maar toch. Na ontvangst van het heldere magazine, kwam na mijn ontslag uit het ziekenhuis met onze 2e dochter de kraamverzorgende. Ze stemde op een hele prettige manier de zorg met ons af omtrent mij en mijn dochter. Ze vergat de vader geenszins en ook onze oudste dochter werd overal bij betrokken. Het was echt méér dan goed! We hebben, zelfs na deze tweede keer, echt respect gekregen voor dit beroep (en deze medewerker natuurlijk): ze komen bij tig verschillende gezinnen/clienten thuis en proberen overal de zorg weer af te stemmen. Dikke pluim voor haar en de professionele (zo goed als niet zichtbare organisatie; knap hoor) erachter!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Naviva Kraamzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.