Waardering van Naviva Kraamzorg - Deventer op 6 september 2011

Ik wil even laten weten dat wij een super leuk kraamtijd hebben gehad dankzij Naviva Kraamzorg. Onze kraamverzorgster heeft ons deze 1e week geweldig geholpen met het verzorgen van ons 1e kindje. We zijn enorm verwend en ze deed veel extra's in huis. We kregen voldoende informatie en adviezen om zelf na deze geweldige kraamtijd met ons 3en verder te gaan. Alles was mogelijk en we hebben voor 100% genoten en willen Naviva Kraamzorg echt aanraden!! Wij kunnen ons de lage score die hier tussen staat ook absoluut niet begrijpen!!! De volgende keer melden wij ons opnieuw bij Naviva. Naviva kraamzorg is top!!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Naviva Kraamzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.