Waardering van Naviva Kraamzorg - Deventer op 6 september 2011

Na een vrij heftige week in het ziekenhuis, was het een verademing om nog een paar dagen kraamzorg te krijgen van een ontzettend lieve, zorgzame kraamverzorgster van Naviva, we waren ook heel blij dat we nog twee dagen extra zorg konden krijgen, omdat we dus een week in het ziekenhuis zijn geweest. Na tal van tegenstrijdige adviezen en steeds verschillende mensen aan je bed is het echt heerlijk om zo verwend te worden en alles nog eens duidelijk van 1 persoon te horen. Ook heerlijk dat alles gewoon doorloopt in huis en je al die tijd heerlijk met je kleintje bezig kan zijn. Wij waren dus super tevreden en ik zou Naviva bij iedereen aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Naviva Kraamzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.