New Chapter Kraamzorg

Bejegening

Aandacht

Uitleg

Einde kraamzorg

We hebben een ontzettend fijne kraamweek van ons eerste kindje gehad met de begeleiding vanuit New Chapter. Onze kraamverzorgster was kundig, professioneel en heel vriendelijk en betrokken bij ons jonge gezin. Ze heeft ons veel uitgelegd en de zorg aangepast aan onze vragen en behoeftes. Ze was flexibel en straalde ervaring en vertrouwen uit. Ze zorgde goed voor zowel moeder, kind als vader en heeft ons ook veel vertrouwen in onszelf gegeven. Na de kraamweek waren we er klaar voor om het zelf te doen maar konden we altijd nog even iets vragen via een appje. Ook de organisatie en communicatie van New Chapter zijn goed geregeld. Het contact is persoonlijk en we hebben alle dagen dezelfde kraamverzorgster gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor New Chapter Kraamzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.