Pink&Blue Kraamzorg

Kraamzorg

Hekoord 7 4824 LR Breda

Waardering van Pink&Blue Kraamzorg - Breda op 10 oktober 2018

Bevalling

Baby B. En baby M. We hebben Patricia bij ons 1e kindje een week in huis gehad... omdat ons mannetje prematuur was heeft ze ons na een weekje ziekenhuis extra zorg gegeven .. daar waren we ontzettend blij mee . Ze is ervaren en geeft veel tips en handvaten zodat je na de kraamweek vol zelfvertrouwen verder kunt . Daarnaast is ze ook een luisterend oor en heeft een gezellige babbel.Daarom twijfelden we geen moment toen ik weer een positieve test in handen had .. meteen Patricia weer een berichtje gestuurd en plekje gereserveerd! Bij ons 2e kindje wilde ik thuis bevallen .. omdat de  eerste bevalling  zo snel was gegaan moest ik niet twijfelen en Patricia bij de eerste wee meteen Bellen.. mijn weeen begonnen rond half 4 ‘s nachts .. de verloskundige gebeld en daarna meteen Patricia ... ze was precies op tijd want deze bevalling ging dus nog sneller!..Smorgens is ze even Naar huis gegaan om vervolgens diezelfde dag weer te komen om te kramen .. wederom weer een super fijne week gehad ! Zelfs bij een 2e kindje kan ze je nog voldoende tips geven! Kortom: We hebben 2 geweldige kraamweken gehad met Patricia.  Ik kan haar dubbel en dwars aan iedereen aanbevelen! Ze is een topper!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pink&Blue Kraamzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.