Waardering van Pink&Blue Kraamzorg - Breda op 2 oktober 2018

9.7
  • Zwangerschap

Patricia heeft een 2e keer bij ons gekraamd. Althans dat was wel de bedoeling, maar ik wist al ruim van te voren dat als ik over tijd zou gaan, dat ze op vakantie zou zijn of gaan. Gelukkig ben ik nog bevallen voordat ze op vakantie was en zodoende kon ze mij nog bij staan bij de bevalling, ondanks dat ik in Origine wilde bevallen en niet thuis. Althans het was het plan dat ze bij de bevalling was, als ik niet zo snel zou zijn bevallen, maar toch kwam ze en heeft ze nog hele fijne nazorg geleverd en mijn wensen behartigd. Ik ben op vrijdag bevallen, een nacht in Origine verbleven en de andere dag, op zaterdag, stond ze paraat om ons weer te helpen en te leren (of onze geheugen op te frissen) en te versorgen. En dit ondanks dat ze de andere dag, op zondag op vakantie ging! En ook die zondag kregen we gewoon kraamzorg, maar van een hele lieve vervanger. Dus ook dat had Patricia van Pink & Blue goed geregeld! Deze vervanger heeft ons de rest van de week goed verzorgd en opgevangen eveneens een lieverd! En vanaf het vakantie adres stuurde Patricia toch nog af een toe berichtjes om te vragen hoe het met mij ging. Kortom een topper!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Pink&Blue Kraamzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.