Waardering van Zorgmed Kraamzorg - Eindhoven op 22 januari 2019

Wederom een hele fijne kraamweek gehad. Net als bij de kraamweek van onze eerste zoon zijn we heerlijk in de watten gelegd door Esther! Samen met Dannii hebben zij een feestje gemaakt van deze bijzondere periode. Erg fijn dat Zorgmed zoveel moeite heeft gedaan om Esther ook als kraamverzorgster van onze tweede zoon in te zetten. Esther is echt een topper en ze zorgt voor rust en structuur in deze heftige eerste week. Dannii is erg leergierig en enthousiast. Ik weet zeker dat zij een hele goede kraamverzorgster gaat worden!Ook zijn wij tot slot heel erg blij met de fijne begeleiding bij de thuisbevalling. Het was in eerste instantie onze wens om naar het ziekenhuis te gaan. Hier was geen tijd meer voor. Achteraf is het ons letterlijk erg goed bevallen. Alle credits voor Els en Dannii voor hun assistentie.

Reactie van/namens Kraamzorg Zorgmed Kraamzorg - Eindhoven

Wat een lieve woorden voor onze organisatie en onze kraamverzorgster /en leerling kraamverzorgster! Wat bijzonder fijn dat jullie op en top hebben kunnen genieten van bevalling tot kraamweek!
We doen er altijd ons best voor als er een kraamverzorgster aangevraagd word deze dame ook te sturen! Erg Fijn dat dit bij jullie gelukt is! We wensen jullie veel geluk samen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorgmed Kraamzorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.