Anja Kraan-Veenhof, praktijk voor logopedie 's-Hertogenbosch, Korvetstraat

Logopediepraktijk

Korvetstraat 3 5237 PS 's-Hertogenbosch

Waardering van Anja Kraan-Veenhof, praktijk voor logopedie 's-Hertogenbosch, Korvetstraat - 's-Hertogenbosch op 29 augustus 2019

Ongeveer vier jaar geleden ben ik met mijn zoontje van toen 2,5 -3jaar oud bij de logopedie gekomen i.v.m spraakproblemen. Vanuit het kinderdagverblijf / basisschool hadden ze een goede samenwerking en contact met de praktijk Anja kraan - veenhof. Het is een lange en moeilijke weg geweest maar hij heeft hele grote stappen gemaakt. Toen wij begonnen met logopedie kon hij helemaal niet spreken en nu vier jaar later scoort die 100 procent op zijn testen. Wij hebben het altijd als heel prettig ervaren. De communicatie was altijd erg goed. We werden goed op de hoogte gehouden over zijn leerproces. En kregen oefenenigen en tips mee naar huis. Wat ik ook erg positief vond is dat er 1 keer per week op school een moment plaats vond. Dit i.v.m mijn onregelmatige diensten.  Mijn zoontje heeft ADHD en was het niet altijd met de vaste oefeningen eens , hij bood in het begin erg veel weerstand. In overleg met ons hebben ze toen besloten om hem zelf te gaan volgen en daar de oefeningen op aan te passen. Dit ging erg goed! Kortom een super goede praktijk met hele goede logopediste. Die erg veel geduld hebben en zich goed in de kinderen weten in te leven! Ik kan deze praktijk bij iedereen aanbevelen! Mijn zoontje is er elke week met veel plezier naar toe gegaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Anja Kraan-Veenhof, praktijk voor logopedie 's-Hertogenbosch, Korvetstraat? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.