ISTO

Logopediepraktijk

uit 28 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

110 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
27 januari 2018 - Geplaatst door de redactie

Zeer prettig contact. Logopedie heeft onze zoon stuk verder gebracht in zijn spraak- en taalontwikkeling. Prima oefeningen die je ook als ouder laten reflecteren over je eigen rol.

8.7
20 januari 2018 - Geplaatst door de redactie

Prettig,persoonlijk met een scherpe inzicht en plan van aanpak. Doelgericht en fijne benadering. Hele fijne omgang met het kind en als ouder ben je goed geïnformeerd.

9.7
1 december 2017 - Geplaatst door de redactie

Prettige ontvangst met een behandeling die goed was om te ontvangen. Deskundig en heel aardig

28 november 2017 - Geplaatst door de redactie

de oefeningen waren goed. Met Jasmina was gezellig te weken

9.8
27 september 2017 - Geplaatst door de redactie

Goede samenwerking. Mijn dochter vond het altijd leuk om naar logopedie te komen.

19 september 2017 - Geplaatst door de redactie

Vanaf het begin een goed gevoel, lieve en geïnteresseerde medewerkers. De medewerkers weten mijn kind goed uit te dagen en te motiveren. Hij is hier ruim 2 jaar met veel plezier naar toe gegaan en...

12 september 2017 - Geplaatst door de redactie

Veel aandacht voor de cliënt. Leuke omgang van de logopediste met mijn kind. Eugenie gebruikte veel leuke spelletjes.

8.7
21 juli 2017 - Geplaatst door de redactie

Yasmina is een deskundige logopedist. Ik had jaren last van te snel en te zacht praten. Door de logopedie lukt het mij om nu duidelijker en rustiger te spreken. Hierdoor heb ik ook meer...

20 juli 2017 - Geplaatst door de redactie

Een wereld is op een heel prettige manier voor mij opengegaan. Het is even slikken, maar dan heb je ook wel iets.

10 juli 2017 - Geplaatst door de redactie

Mijn dochter heeft anderhalf jaar logopedie gehad bij Eugenie de Bruijn. Ze vond het leuk om heen te gaan en leerde goed hoe de letters juist uit te spreken.

10 juli 2017 - Geplaatst door de redactie

Ik was goed geïnformeerd en met resultaten behandeld door Mw. J. Apostolovic. Wat een kennis en prettige manier van werken.

3 juli 2017 - Geplaatst door de redactie

Eugenie heeft zowel mijn zoon als mijn dochter op een prettige manier begeleid met prima resultaat! Ze gingen beiden met plezier naar de logopedie afspraken.

9.3
22 mei 2017 - Geplaatst door de redactie

Fijne organisatie goed te bereiken met de auto. Goede behandeling zeker voor kinderen. En er is heel veel mogelijk. Voldoende speelgoed voor broertjes of zusjes die mee moeten. En vriendelijk...

15 mei 2017 - Geplaatst door de redactie

Hier terecht gekomen met mijn dochter om te werken aan articulatie.Wat zijn ze goed met en voor kinderen.Keurige ondersteuning en het word spelenderwijs geleerd. Met een aantal weken waren wij al...

9.5
5 mei 2017 - Geplaatst door de redactie

Ik ben met mijn zoon hier gekomen voor logopedie, Heb de behandeling als prettig ervaren. Logopedist was erg kundig en een goede omgang met kinderen,

7.8
15 april 2017 - Geplaatst door de redactie

De logopediste van mijn zoontje is een fantastische, warme vrouw met enorm veel geduld. Elk bezoek was een feest

6 april 2017 - Geplaatst door de redactie

Een zeer kindvriendelijke logopediepraktijk. Er werken enthousiaste, betrokken en kundige medewerkers. Mijn dochter vond het elke week een feestje als ze weer naar logopedie "mocht". Fijn ook dat...

14 maart 2017 - Geplaatst door de redactie

Er wordt goed gekeken naar wat een kind kan en wat hem/haar aanspreekt. Hierdoor verloopt de logopedie op spelenderwijs en is het kind gemotiveerd.

8.5
15 februari 2017 - Geplaatst door de redactie

ik heb bezoeken als heel zinnig en nutig ervaren. Heb al eerder contact met logopedisten gehad maar dit keer stak met kop en naar uit boven de andere 2 praktijken

9.2
1 februari 2017 - Geplaatst door de redactie

Mijn dochter heeft het als heel leuk ervaren. Aardige logopedist!

9.2