ISTO

Logopediepraktijk

uit 28 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

110 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
18 december 2015 - Geplaatst door de redactie

Ik ben reuze geholpen daar waar mijn stem het liet afweten. De begripsvorming van Logopediste heeft met haar technieken mij terug gebracht op een goed niveau.

20 november 2015 - Geplaatst door de redactie

Prima logopediepraktijk. Binnen 6 maanden zat ons zoontje van 6 weer op het juiste niveau. Contact met de logopedistes verliep altijd prima. Onze zoon ging er altijd met veel plezier heen.

9.7
20 augustus 2015 - Geplaatst door de redactie

Wij hebben het heel leuke periode gehad met mw. Eujhine en Jasmina. Jullie zijn top!

12 augustus 2015 - Geplaatst door de redactie

Goed, flexibel, duidelijk, prettig. Duidelijke vooruitgang geboekt, prettige persoonlijkheid en altijd flexibel met afspraken maken.

8 juli 2015 - Geplaatst door de redactie

Ik vindt het wel goed en de medewerkers zijn ook aardig.

9.5
1 juli 2015 - Geplaatst door de redactie

erg leuke praktijk met erg gemotiveerde medewerkers. Onze zoon heeft veel baat gehad bij deze behandeling

8.2
24 juni 2015 - Geplaatst door de redactie

Goed, mijn kind is heel blij naar praktijk te komen, interesante oefeninigen en veel geleerd met een goede resultaat.

24 juni 2015 - Geplaatst door de redactie

Het was allemaal duidelijk en goed uitgelegd. Verder ook een leuke manier uitgelegt en behandelt.

12 juni 2015 - Geplaatst door de redactie

goede ervaring en aardige, zeer kindvriendelijke logopediste

30 mei 2015 - Geplaatst door de redactie

Korte wachttijd en fantastisch geholpen.

18 mei 2015 - Geplaatst door de redactie

De oefeningen waren erg makkelijk, ook om thuis te oefenen. Jasmina was ook aardig.

9.3
28 maart 2015 - Geplaatst door de redactie

Onze zoon heeft hier veel geleerd. Leuke oefeningen, een vriendelijke mevrouw. Echt een aanrader.

9.8
28 februari 2015 - Geplaatst door de redactie

Mijn zoon heeft heel veel baat gehad bij de logopedielessen. Was erg leerzaam en zeer behulpzaam. Kon met alle vragen terecht. Mijn zoon ging met plezier er naar toe en was erg lief voor hem. Nu geen...

6 februari 2015 - Geplaatst door de redactie

lief voor mijn dochter, luistert goed en goede adviezen

17 december 2014 - Geplaatst door de redactie

Ik heb me vanaf het eerste moment goed begrepen gevoeld. Mijn probleem (heesheid) werd direct goed aangepakt op een manier die zeer goed voor mij te begrijpen was.Ik kon voelen wat de oefeningen...

17 december 2014 - Geplaatst door de redactie

Er wordt goed geluisterd naar het probleem en deskundig advies gegeven. De behandelingen zijn opbouwend, zodat je telkens het idee hebt dat je weer iets nieuws leert en stapje voor stapje vooruit...

9.5
17 december 2014 - Geplaatst door de redactie

Heel fijne therapie.Het voelde heel vertrouwd en niet gedwongen. In korte tijd veel geleerd.

13 december 2014 - Geplaatst door de redactie

Wij hebben alleen maar goede ervaring met Jasmina! Altijd goed naar onze zoon geluisterd en met veel geduld geholpen. Darwin heeft heel snel grote sprongen gemaakt. En we hebben het met veel succes...

8.5