Waardering van Logopedie Sophie - Etten-Leur op 19 oktober 2019

Onze dochter heeft het Dravet syndroom waardoor ze verstandelijk & lichamelijk gehandicapt is. Dit kenmerkt zich oa door een grote spraak/taal ontwikkeling en aandachtsstoornis. In de afgelopen jaren heeft ze altijd logopedie gekregen maar daar zagen we helaas geen vooruitgang totdat Sophie de behandelingen overnam. Het was zo mooi om te zien dat ze zich steeds beter kon uiten waardoor ze beter in haar vel kwam te zitten. De frustraties door onbegrip werden steeds minder en we waren keer op keer getuigen van een grotere woordenschat. Sophie weet als geen ander hoe ze de aandacht kan trekken door werkelijk alles uit de kast te halen en iedere keer weer nieuwe voorwerpen mee te nemen zodat ze spelenderwijs leert. De logopedie is een feestje voor haar en na afloop krijgen wij als ouders een filmpje van de behandeling te zien waardoor we echt erbij betrokken worden. Ik kan Sophie absoluut aanbevelen want een betere logopediste is er in onze ogen niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Logopedie Sophie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.